19 Ekim 2012 Cuma

Dördüncü Gün...





Benim için bir tek hedef vardır: Cumhuriyet hedefi! Bu hedefe erişmek için, belirli yolda yürüyen arkadaşların başarılı olması için, başvurulan doğru yolda, namuskârane yolda çok çalışmak ve etkin olmak gerekir. Arkadaşlar, benden kayırma beklenmemelidir. Hepiniz, benim gözümde değerli, yüksek kardeşlersiniz. Ama, hepinize gösterdiğim hedef kutsal bir hedeftir. Oraya yöneliksiniz. Hanginiz daha güzel yollarla, başarılarla oraya erişirseniz onu takdir edeceğim, alkışlayacağım. Benden kayırma ve tarafgirlik beklemeyiniz arkadaşlar! Adam olanlar, insan olanlar, fikirleri olanlar, yüksek ideali olanlar değerlerini göstersinler! Benim, size kardeşçe söyleyeceğim şey budur.
(Afetinan, Atatürk'ün B.N.M., s. 38)

 Dördüncü Gün Konu Başlıkları
  • Liderlik Davranış ve Standartlarının İncelenmesi. (ISTE vb.) 
  • Standartların İl Eğiticilerinin Etkin Uygulama Örnekleri İle İşlenmesi. 
  • Dünyada ve Türkiye de Standart Kavramı ve Eğitimde Uygulamaları 
  • Türk Milli Eğitim Sisteminin Temel ve Özel Amaçları, ISTE Standartları ve 21. Yüzyıl Becerileri doğrultusunda Yönetici, Öğretmen ve Öğrenci Profili. 
  • FATİH Projesi Uygulamalarında Olası Riskler ve Önlenmesi (Lider Davranışları/ISTE)
  • Şehit Uzman Çavuş Mustafa UYSAL ilköğretim Okulunu ziyaret...

12 yorum:

  1. Mesai mefumu ve kısıtlı çalışma süresi olmayan Türkiye ve dünyanın tek FORUMU olan Liderlik Forumu 4. gün çalışmaları gece saat 23:30 itibari ile sona erdi. Bitti diyorsam hemen inanmayın. odalara çekildikten sonra da bireysel çalışmalara devam edildi. Saat 02:00 gibi bitti. Sonuçta forum üyelerinin günlük 14 saatlik mesaisi bitti. Elbetteki canlarımızla, gurup sorumlusu Adnan-Pervin vebizler oldukça 24 saat çalışmaya da razıyız. Herşey Türkiye için, herşey çocuklarımızın aydınlık geleceği için. feda olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bir güne çok şey sığdırdık yine, En anlamlısı da okul ziyareti idi. Zaten tüm çabamız o küçücük çocukların gözlerindeki ışık daha da parlasın diye değil mi ?

    YanıtlaSil
  3. Okul ziyareti beni çok mutlu etti,Adnan hocama teşekkür ederim.5 gündür otelde bunalmıştık.Ayrıca teknoloji planı yapmak için gece geç saatlere kadar yine çalıştık.Bu forum yoğun geçti,ve bize yeni şeyler kazandırdı,forum boyunca diğer arkadaşlarımızla yaptığımız paylaşımlar bizi zenginleştirdi.Adnan hocam Pervin hocam ve bütün yol arkadaşlarıma teşekkür ederim.Yolumuz açık olsun.:)

    YanıtlaSil
  4. Yolculuklar bazen kendi iç dünyamızın ufuklarına doğrudur. Dördüncü günün yolculuğu bu yolculuklardan biriydi. Eğitim ve öğretimin içinde yoğrula yoğrula küçük bir hamur topu olup sevgiyle açıldığımız günler olmuştur ama ben bu gün oluğu kadar hiçbir sevgiye bu kadar gerçekçi ve yakın dokunmamıştım. Çıktığım bu yolun gerçek anlamını, çocukların gözlerindeki yansımalarda gördüm. Bu yolda yürüyen gerçek emekçilere teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gündü. Özellikle okul ziyareti unutulmaz duygular yaşattı bana.

    YanıtlaSil
  6. Stratejiler insanların hayat çizgilerini belirler.Grand strateji ile ufuklar takip edilir.Stratejilerimiz bizi hayata bağlar.Fakat bu stratejilerin uygulama alanları,biçimleri ve bu staratejiden etkilenler çok önemlidir.Doğru stratejiler uygulamada plansızlık ve acelecilik dönüşü olamayan hayatlara mal olmuştur. Büyük hatalara sebeb olabilir. Sarıkamış ve Osmanlı rus savaşları gibi...
    Tarihi iyi bilelim, geleceğimize umutla bakalım.
    Tüm arkadaşlarımıza mutlu yarınlar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Standart kalıp demek değildir, diye başlayan günümüz, dünyada sadece bizim milletimize ait olan ahretlik olma hasleti Dendil köyünde ( Çardak ) bir kez daha kendini gösterdi. Sanki bizim anamız babamız,köyümüz, akrabamız, okulumuz ve öğrencilerimiz orada da Bayram ziyaretine gitmişiz. Onlar da sanki bizi bekliyormuş. Bu nasıl bir haslettir anlatmak ve anlamak mümkün değil. Bize de elini uzat Ey Şehit oğlu Şehit, İsterim senden makber...

    YanıtlaSil
  8. Hiç bitmesin istediğim bir gündü...günüme, hayatıma anlam katan anlar yaşattığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Belkide Livaneli'nin dediği gibi"Güneş Toplamak"böyle birşey olmalı.

    YanıtlaSil
  10. çok yoğun bir gün daha geçirdik.Liderlik Davranış ve Standartlarının İncelenmesinde ilginç örnek olaylar yaşandı.• ISTE Standartları ve 21. Yüzyıl Becerileri doğrultusunda Yönetici, Öğretmen ve Öğrenci Profili konusunda alanda kurs veren atkadaşlar örnek sunumlar yaptılar. Bütün bu yoğun çalışmanın yanında, çok az bulduğumuz boş bir zamanda da Şehit Uzman Çavuş Mustafa UYSAL ilköğretim Okulunu ziyaret ettik, herşey çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  11. ISTE Standartları ve standartlar üzerine paylaşımların olduğu bir gündü. Sadece hizmetin mi standardı olur yoksa insanın da standardı olur mu? Aslında adil olmak, dürüst olmak, hoşgörülü olmak vs. diyorsak insanın da bir standardı vardır.
    Öğleden sonrasına ise ben dugusal bakmayacağım. Gittik gördük Manavgat'ın Çardak Köyündeki Şehit Uzman Çavuş Mustafa UYSAL ilköğretim Okulunu... Eğitim-öğretime açılalı 4 yıl olmuş. Ama hala bakımlı, tertipli, temiz bir okul. İdarecileri güzel çalışmış okulu ayakta tutmak için; genç öğretmenleri güzel çalışmış sınıflarını doldurmak için. Hizmetlisi her türlü işlerine yetişmiş. Hepsini tebrik ediyorum. Şehitlik! Aaahh şehitlik! Şehit olmak kalanlar açısından belki zor ama giden açısından çok güzel bir, çok müthiş bir ikram. Allahımdan niyaz ediyorum bana da hakiki şehitliği nasip etsin. Ruhları için birer fatiha okuyalım.

    YanıtlaSil
  12. İnanç,samimiyet ve gayret forumumuzu anlamlı kılan kavramlar.......

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews