20 Ekim 2012 Cumartesi




Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız! Memleketi asıl aydınlığa boğacak sizsiniz. Kendinizin ne kadar mühim, kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız. Sizlerden çok şeyler bekliyoruz; kızlar, çocuklar! 

Mustafa Kemal ATATÜRK

Beni övme sözlerini bırakınız; gelecek için neler yapacağız, onları söyleyin!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Teknolojinin hızlı gelişimi, eğitime küresel bakış ve eğitim politikalarındaki değişiklikler gibi çeşitli etkenler, eğitim üzerindeki yaptırımların ve okuldan beklentilerin artmasına; okullar arasında sıkı rekabete; yeni eğitim yaklaşımlarının doğmasına ve okul yöneticilerinden beklenen rollerin gittikçe karmaşıklaşmasına ve çeşitlenmesine yol açmaktadır. Okullardan, daha etkili ve verimli öğrenme toplulukları oluşturmaları beklentisi arttıkça okul müdürlerinin teknolojiyi kullanma ve uygulama konularında liderlik rollerinin bilincine varmaları da önem kazanmaya başlamıştır (Afshari, Bakar, Luan, Samah ve Fooi, 2009; Akbaba-Altun ve Gürer, 2008; Anderson, ve Dexter, 2005; 2010; Eğitim Yöneticileri Teknoloji Liderliği Standartlarına İlişkin Öğretmen, Yönetici ve Denetmenlerin Görüşleri Özge Hacıfazlıoğlu, Şirin Karadeniz, Gülay Dalgıç, Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul).

Bugün İşlenen Konular
  • Okul Teknoloji Planı ve Fatih Projesi ile Bütünleştirilmesi. 
  • Okul Teknoloji ve Eylem Planı: Planlama ve Fatih Projesi Uygulamalarında Olası Risklerin Önlenmesi 
  • Etkinliklerle Okul Teknoloji ve Eylem Planlarının Sunumu ve Değerlendirilmesi
  • İçerik DVD’sinin tanıtımı, Kurs Özeti ve Tartışma, Kurstan Sonuç Çıkartmak 
  • Kursun Genel Değerlendirilmesi 
  • Belge Dağıtımı ve Kapanış
Değerli yol arkadaşlarımız, dostlarımız, kursun bütününe yönelik değerlendirmelerinizi bekliyoruz. Bize ışık tutun.Yolunuz açık olsun, hoşlukla kalın....



6 yorum:

  1. "Bu nur ocağında istikbalin parlak güneşleri tulü halinde meşhuddur."

    YanıtlaSil
  2. Evet bu değişen dünyanın hızına ulaşmak belkide en etkile araç olan teknonojiyi Eğitim Liderlerine artık etkin ve yetkin kullanma zamanı geldi diyerek yeniden alanlardayız.

    YanıtlaSil
  3. Yine yollara düştük açılan ufkumuzu geliştirmek, yeni ufukların açılmasına ön ayak olabilmek için. Herkese kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlarımızın dediği gibi yeniden alanlardayız.Bu kurslar her seferinde bizi zenginleştiriyor.Teknoloji ve liderlik forumunun ülkemize yeni ufuklar açacağına ınanıyorum.Bu nur ocağından ülkemize ışıklar saçılacak Ahmet hocam.

    YanıtlaSil
  5. Kendi adıma çok faydalı buldum.Sahaya inmeden önce revizyondan geçtiğime inanıyorum, katkısı olan tüm değerli dostlarıma ve eğitmenlerime teşşekür ediyorum. Mardin'den sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Zaten başladığı gün bitmişti... Bittiği gün de başladı...
    Değişmeyen tek şey değişimdir derler ya... Başlayan her şey de bitmiş sayılır... Ben başladığı gün biten, bittiği gün de başlayan forumdan, bilmediğim şeyleri aramaya gidiyorum...Bilmediklerimi bana öğreten tüm forum üyelerine teşekkür ediyorum... Bu ortamı hazırlayan ahretliklere de teşekkürler...

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews